دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد ۱۴۰۰
نوشته شده توسط : sevda

 دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت نام در سایت سنجش منتشر میشه و تموم متقاضیا می تونن از طریق سایت سازمان سنجش این دفترچه رو دانلود و از شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ مطلع بشن .

 

 

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 1400 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر میشه و داوطلبایی که قصد شرکت در کنکور ارشد رو دارن ، می تونن تو زمان ثبت نام اون وارد این سایت بشن و این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .

از اونجایی که داوطلبای متقاضی ارشد دانشگاه آزاد هم بری اطلاع از شرایط و ضوابط و لیست رشته های ارائه شده باید دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد رو بخونن ، در ادامه این مقاله در مورد زمان انتشار و جزییات دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد علاوه بر تمام شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام ، لیست رشته محل های ارائه شده در این مقطع هم نوشته شده که مطالعه این دفترچه رو برای همه داوطلبا اجبار می کنه .

از اونجایی که این دفترچه همزمان با زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ منتشر میشه احتمالا از 16 آذر ماه در سایت سنجش منتشر میشه . البته به متقاضیا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام کنکور کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد 1400 منتشر شد ، با خبر بشن .

 

برای دانلود لیست رشته های ارائه شده در کنکور ارشد 1400 کلیک کنین .

به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 1400 لینک دانلودش رو برانون میذاریم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد

 

 

جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دفترچه کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه تا متقاضیا در جریان شرایط و ضوابط این آزمون قرار بگیرن . این دفترچه به بخش هایی تقسیم شده که در ادامه در مورد هر بخش توضیح دادیم .

 

 شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبا :

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور ارشد رو انجام بدن ، باید قبل از ثبت نام ، دفترچه راهنمای کنکور ارشد رو دانلود و با دقت مطالعه کنن تا از شرایط شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۰​ مطلع بشن .

 

 مقررات وظیفه عمومی :

آقایون برای شرکت تو این آزمون باید وضعیتشون رو از لحاظ مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی مشخص و کد مربوط رو از دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ انتخاب و تو فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن .


 شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی :

اتباع غیر ایرانی که قصد ثبت نام آزمون ارشد رو دارن ، باید علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون ، شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی رو داشته باشن و تو قسمت مربوط به اتباع فرم اینترنتی ثبت نام رو وارد کنن .

 سهمیه ها و تسهیلات :

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد در این قسمت از دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400 نوشته شده ، که متقاضیایی که شامل یکی از سهمیه های رزمندگان ، ایثارگران 25 یا 5 درصد میشن ، می تونن بخش مربوط به سهمیه ها رو تو فرم اینترنتی ثبت نام تکمیل کنن .


 مراحل آزمون :

 تو این بخش مراحل شرکت تو آزمون کارشناسی ارشد و همچنین مدارک لازم برای شرکت در کنکور ارشد توضیح داده شده که متقاضیا باید این مدارک رو آماده و بعد از اون واسه ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد اقدام کنن .  

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای شرکت در کنکور ارشد


 تکالیف داوطلب برای شرکت تو آزمون :
تو این قسمت نحوه ثبت نام کنکور ارشد به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح داده شده .


 امتحانات ، انتخاب رشته و نحوه گزینش نهایی :

- تاریخ برگزاری آزمون : تو این بخش از دفترچه ، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و همچنین در مورد برگزاری آزمون های عملی کارشناسی ارشد به طور کامل توضیح داده شده .

- انتخاب رشته : تو این بخش توضیح مختصری در مورد زمان و نحوه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد داده شده .

- نحوه گزینش نهایی : نحوه گزینش نهایی و همچنین نحوه محاسبه نمره کل و پذیرش نهایی ( 80 % نمره آزمون و 20 % معدل دوره کارشناسی ) توضیح داده شده .


 شرایط و ضوابط برگزاری المپیاد علمی دانشجویی کشور :

داوطلبایی که قصد شرکت تو المپیاد علمی آموزشی کشور رو دارن ، می تونن شرایط و ضوابط شرکت تو المپیاد رو مطالعه و بررسی داشته باشن . 


 جدول ها :

نام استان ، نام و کد شهرستان محل اقامت و همچنین جداول مربوط به رشته های امتحانی اصلی و شناور تو دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400 قرار داده شده .

 

 فرم ها :

تو این قسمت که بخش آخر دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ هستش ، فرمای مورد نیاز ثبت نام کنکور ارشد شامل فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده شده برای دانشجوهای سال آخر و همچنین نمونه فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام کنکور ارشد گذاشته شده . 

در ادامه بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو در مورد این آزمون از کارشناسای این مرکز بپرسین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد کی و تو چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ دفترچه ثبت نام کنکور ارشد همزمان با ثبت نام و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه که تو این مقاله لینک دانلودش رو براتون گذاشتیم .

2- ✔️ آیا برای ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد دفترچه جدایی منتشر میشه ؟

✔️ خیر ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق دانلود و بررسی دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد سراسری ، شرایط ثبت نام رو بررسی داشته باشن که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ از کجا می تونیم لیست رشته های شناور رو بررسی داشته باشیم ؟

✔️ متقاضیا می تونن با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد که لینک دانلودش رو تو این مقاله قرار دادیم ، لیست رشته های اصلی و شناور رو بررسی داشته باشن .

منبع : دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد ۱۴۰۰





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: